Služby
Starostlivosť
o softvér
O službe
Služba Starostlivosť o softvér ponúka možnosť okamžitého prístupu ku všetkým novým verziám softvéru NOETiC i4.0 počas celej doby jeho používania.
Využívanie služby eliminuje potrebu zákazníka investovať finančné prostriedky do nových verzií softvéru a prináša možnosť bez dodatočných nákladov okamžite využívať nové funkcionality, ktorými softvér v čase nákupu ešte nedisponoval.
Rozsah činností
Zabezpečenie prístupu ku všetkým novým verziám softvéru
Zabezpečenie prístupu ku novým funkcionalitám softvéru
Poskytovanie školenia jeden krát ročne za účelom vysvetlenia nových funkcionalít softvéru v cene služby
Konzultačná a poradenská činnosť
Pridaná hodnota služby
- Využívanie vždy aktuálnej verzie softvéru vrátane zákazníckej podpory, ktorá v prípade starších verzií nie je poskytovaná
- Eliminácia dodatočných investícií na nákup nových verzií softvéru - rozdelenie nákladov v čase
- Pri užívaní služby CLOUD je služba Starostlivosť o softvér zahrnutá v cene služby
- Možnosť využívať doplnené nové funkcionality softvéru
Máte záujem o spoluprácu?
Pripravíme Vám jedinečné riešenie na mieru.
© 1998 – 2021 HAKO, a.s. Všetky práva vyhradené.